Nu är jag tillbaka

Hej alla trogna bloggläsare
 
Nu har jag äntligen svarat på alla de 336 mail som jag hade och som jag ville svara på innan jag lade in något nytt. Flytten till Sverige samt att jag började arbeta igen efter två år hemma tog mycket mer av min tid och ork än vad jag hade räknat med men nu ska jag försöka komma igång och blogga igen. Det blir inte lika många material som innan men några i månaden borde jag nog hinna med iallafall.
 
Jag vill också pusha lite för facebookgruppen som jag har startat gratis montessorimaterial . Vi är snart 400 medlemmar och fler blir vi gärna. Där läggs det länkar till gratis material på nätet (finns en massa faktiskt) men man kan även skriva om annat som har med montessoripedagogik eller arbeta med barn att göra.
 
Det sista jag vill skriva är att jag inte kommer att svara på mail som vill ha fler än 10 filer. Visst skulle jag kunna försöka lägga upp materialen så att man kan skriva ut dem själv men jag tycker att det är roligt att ha kontakt med mina bloggläsare så det är inget som kommer att hända just nu iallafall.
 
Tack för att ni orkat vänta på nya inlägg.
 
Mvh
Amina

Kommentarer
Postat av: Eva Sandberg

mönsterkort vår fordon höst
klippremsor vår höst fordon sommar
bokstavskort bild och liten stor bokstav
tusen tack för hjälpen
/ Eva

2013-01-07 @ 11:59:42
Postat av: Maria

Välkommen tillbaka! Ska bli skoj att titta in här igen! Tack för allt material! /Maria

2013-01-07 @ 21:03:30
URL: http://malund68.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0