Lite updatering från mig

Hej alla blogg läsare.

Jag är ledsen att jag inte har skrivit på länge men jag har packat och röjt i mitt hus för att flytta. Jag har gjort en del material men eftersom jag inte kommer kunna skicka några material på ett tag så har jag inte lagt in något på bloggen.

Men tappa inte humöret kära bloggläsare för i juli borde flytten och köp av ny dator vara klar så at jag kan sätta igång igen med att lägga upp nya material och skicka dem till er som vill ha så har ni något att göra på ert sommarlov inför skolstarten.

Har ni önskemål på material eller teman så kan ni gärna skriva dem i en kommentar här nedan.

Jag ska även börja arbeta igen efter att ha varit hemmamamma/hemma fru i 2 år så då ska jag försöka att ta lite kort på när materialen används. Har ni egna bilder eller sidor där ni använder mitt material så får ni gärna lägga länkar här nedan i en kommentar eller maila dem till mig så tänkta jag att det blir tips pcj insperation för andra bloggläsare här.

Ni är alltid välkommen at gå med i facebookgruppen som jag har startat. Där finns även länkar till annat gratis montessorimaterial som finns på nätet och så har flera medlemmar lagt upp egna bilder från sina förskolor. Gruppen heter Gratis montessorimaterial Vi är redan 121 medlemmar med blir gärna fler.

Tack för ert tålamod och välmött igen i juli.

Mvh
Amina

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej,

vilken fantastisk sida du har, man får verkligen många idéer och tips. Jag försökte skicka mejl till dig angående material som jag gärna skulle vilja ha när du har kommit i ordning med allt efter flytten. Jag försökte skicka iväg mejlet men jag fick tillbaka ett mejl om att det inte gick att skicka till din mejl.

2012-06-05 @ 14:56:11
Postat av: majken

hej samma sak här hände mig när jag skickade att jag ville ha pusslen du lagt ut. skulle passa mina dagbarn perfekt:)

2012-06-11 @ 21:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0