Stenciler: Boken om mig















En bok om mig själv. Klipp ut bilderna och klistra på färgat papper och sätt ihop dem till barnet egen bok. Barnet ritar, klipper och klistrar in bilder på sidorna i boken. Man kan även göra fint med guldglitter på barnets namn, glitterfärg när man trycker sina händer osv. Man kan även fotografera och dokumentera när barnet arbetar och sätta med det i boken. 

Materialet innehåller 12 sidor; allt om mig, jag heter, ett foto på mig, min familj, mina handavtryck, mina fotavtryck, mina favorit - djur, mat. frukt, färg, de här bokstäverna kan jag, de här siffrorna kan jag. samt en sida med lite instruktioner och tips och idér.

Vill du ha materialet så maila mig. [email protected]

Kommentarer
Postat av: Lotta

hej jag har börjat jobba som dagmamma och letar efter massa ide och tips .hamna på din sida....Materialet innehåller 12 sidor; allt om mig, jag heter, ett foto på mig, min familj, mina handavtryck, mina fotavtryck, mina favorit - djur, mat. frukt, färg, de här bokstäverna kan jag, de här siffrorna kan jag. samt en sida med lite instruktioner och tips och idér.


har du kanske sångkort .eller annart

kram lotta

2012-11-21 @ 19:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0