Jag har fått en blog award, tack Jenny

One Lovely Blog Award



Jag fick denna blogaward från Jenny på mindfulnessmamma för några dagar sedan, tack så mycket Jenny. Det är roligt när någon uppskattar ens blogg och sedan ger en sådan fin uppskattning som att bli en lovely blog.

När man har fått en award ska man:

1. Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka!
2. Skriva ner de fem bloggar som man vill lämna awarden till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
3. Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare.

De bloggar jag vill ge denna fina award till är:

Maria som har en fin blogg där hon skriver om sitt arbete på en förskola & skola,där de använder mitt material, så roligt at få se bilder när ens eget material kommer till nytta. Det är en förskola/skola som är montesorinspererad. Hon delar även med sig av material som hon har gjort.

Förskoleburken som är en stor insperationskälla och som har massor och åter masor av tips och idér och länkar till många bra sidor inom montessori men även annat.

Emma vars blogg jag nyligen har hittat till. Hon skriver väldigt inspererande om sitt arbete och material som hon gör. En blogg som jag verkligen kommer att fortsätta följa.

Leptir montessoriblog som är en kroatisk sida (hon skriver även på engelska) som var en av de första Montesoribloggar som jag hamnade på och som jag läser då och då för att få insperation.
It was one of the first Montesoriblogs that I started to follow and that I read to get insperation.

A la douce är en fransk blogg som har otroligt vackert montessorimaterial som man kan skriva ut. Det var  materialet om var djuren bor som inspererade mig att börja göra eget material. Titta på materialet här.
It is a Frenchblog that have very, very beautiful materials and it was this materials that made me start to do my own materials.

Besök gärna dessa fina bloggar ni också.

Med vänliga hälsningar
Amina

Kommentarer
Postat av: Emm

Hej, och tack snälla! Jag blev så glad när jag kikade in på min blogg tidigare!



Hur hittade du till mig, om jag får fråga?



/Emma

2012-02-18 @ 19:38:05
URL: http://villemo.com/blog
Postat av: Maria - Förskoleburken

Amina, tack snälla du, det värmer!

Kramkram

Maria

2012-02-19 @ 22:00:31
URL: http://www.forskoleburken.com
Postat av: Amina

Hej Emma

Det var en bloggläsare som tipsade mig om din sida för hon tyckte om ditt material. Tack Inger för det, alltid trevligt att hitta nya svenska sidor.



Hej Maria

Jag försökte skriva en kommentar på din blogg men min dator ville inte visa koden så tyvärr kunde jag inte det.



Mvh

Amina

2012-02-20 @ 18:09:46
Postat av: Leptir (Nataša)

Amina, thank you so so so much :)

2012-02-22 @ 20:28:53
URL: http://leptir-mojpribor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0