Blivit fel i utskick

Hej alla bloggläsare

Det har blivit fel på höstsångkorten, det fattas tre framsidor till kort. Så ni som har "beställt" dem återkom så får ni filen på nytt skickad till er.

Ni som har beställt träd i olika årstider kan ha fått fel fil, ni som har fått det återkom så får ni den rätta filen.

Sedan vill jag även skriva att jag inte kan skicka allt material till någon för nu har jag gjort nästan 300 material och det tar mig väldigt långt tid att skicka allt material till någon, och om jag skickar den ena dagen så kommer jag sedan ihåg hur långt jag hade kommit. Jag får runt 10-12 beställningar per dag som jag försöker att skicka så fort jag kan, sedan vill jag göra material och så har jag en familj här hemma med man och fyra barn som måste tas om hand, så det är en del på gång hela tiden. Jag hoppas att ni förstår detta och mailar mig lister på beställningar så kan jag skicka de materialen.

Jag måste till slut få tacka för alla fina kommentarer och rader som ni skriver i era mail, de göra mig väldigt glad och det gör att det fortfarande är så roligt att göra material och lägga ut här på bloggen och skicka dem till er som vill ha. Så fortsätt med era beställningar skrivna rader.

Mvh
Amina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0