På facebook

Hejsan alla bloggläsare

Nu har jag startat upp en grupp på facebook. Där lägger jag länkar till material på denna blogg men även länkar till gratismaterial som andra har gjort och som finns ute på nätet. De materialen är på engelska eller franska och kanske någon enstaka på spanska så det måste man själv översätta. Jag försöker många gånger göra egna material inom samma sak men vissa material kanske man inte kan göra själv och då är det bättre att översätta.

Jag har gjort gruppen låst så att man måste söka medlemsskap men jag godkänner alla så är du intresserad kom och joina oss. Nu är vi 33 medlemmar. Skulle även vara roligt om fler kunde bidra med länkar, kanske till egna hemsidor som ni har om er verksamhet.

Gruppen heter Gratis Montessorimaterial

Jag vill också fråga om det finns intresse för att starta ett forum där alla medlemmar kan skriva och lägga in filer med sina material. Då kan det bli mer diskussion och alla som vill vara aktiva kan vara det. Där skulle man kunna ställa frågor till andra medlemmar om hur de lär ut övningar, boktips, vilka material de köper, från var och annat som är intressant.  Jag har ett gratisforum själv på egetforum  men det finns säkert flera alternativ här. Finns intresse så kan vi starta upp ett.

Mvh
Amina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0