Grodor

Vissa material ligger utspridda under olika kategorier så nu tänkte jag lägga in några tema inlägg (vilket jag har lovat sedan länge). Först ut blir grodor. Här nedan kommer de grodmaterial som jag har gjort. Jag lägger en bild och en hänvisning till varje sida där man kan läsa mer om materialet och se fler bilder.


Olika groddjur i Sverige. Det är 12 färgkort och 12 faktakort i tre delar.


Para ihop grodor är en temamaterial i sig. Det innehåller para ihop (som bilden visar), förstoringsbilder och vilken groda ska bort.


Grodans livscykel innehåller färgkort och fakta kort på de olika utvecklingsstadierna i en grodas liv, bilder på grodanslivscykel, övningar och labyrinter.


Grodans olika kroppsdelar. Det materialet innehåller 10 bilder där barnet ska färglägga kroppsdelen på texten, 10 faktakort och en måladbild med kroppdelarna utsatta på.

Vill du ha materialen så maila mig. [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0