Verktyg





Nu har jag gjort34 stycken 3 del kort om verktyg. I materialet finns även ett definitionkort. verktyg är inte min starkaste sida så saknar ni något verktyg så hör av er via mail eller kommentera här på bloggen så lägger jag till det.

Verktygen som är med i materialet är: tumstock, trälim, drillborr, borrsväng, träklubba, vinkelhake, slipklots, sandpapper, hovtång, spik, skruv, mutter, ritning, penna, vattenpass, måttband, skruvstäd, syl, hyvel, tving, yxa, skiftnyckel, verktygslåda, borrmaskin, hammare, skruvmejsel, kofot, fogsvans, fil, kontursåg, stämjärn, rasp, brynsten och häftpistol.

Vill du ha material så mail mig så mailar jag det till dig. [email protected]

Kommentarer
Postat av: María

Tycker att du är fantastiskt med att producera så mycket nyttigt materiel och att du dessutom delar med dig är ännu bättre!



Ha en trevlig 2011

2011-01-07 @ 20:40:33
Postat av: Amina

Tack för de orden Maria. Jag tycker om att göra material som ser vackert ut och det är roligt om andra också kan få nytta av det.



Ha ett trevligt år du med

2011-01-08 @ 01:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0