Frukter







Här är fruktmaterialet som jag har gjort. Det som är färdigt är 3 del kort med olika frukter. De vanligaste men även några ovanliga. Det är svårt att skilja på bär - frukt - grönsak. Om ni känner att det är några frukter som saknas hör gärna av er eller skriv en kommentar här nedan så kan jag lägga till dem.

Om man "beställer" grönsakskorten och fruktkorten så kan barnet sortera vilka som är grönsaker och vilka som är frukter. Dock tror jag att avokado räknas som frukt, men att jag lade med den bland grönsakerna så den finns på två ställen.

Jag får se om jag gör något mer fruktmaterial längre fram men nu har jag annat på G.

Om du är intresserad av fruktmaterialet så maila mig så mailar jag det till dig. [email protected]

Kommentarer
Postat av: Lilian Möllerström

Väldigt fina bilder och precis vad jag behöver just nu.

2012-03-06 @ 10:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0