Sångkort 2

            

Här är sångkort2, med lite längre sånger.

Sångerna i materialet är: klappa händerna när du är riktigt glad, var är tummen, nyss så träffa jag en krokodil, En sockerbagare, Herr gurka, Blåsippor, Bamses sång, Idas sommarvisa, Här kommer Pippi Långstrump, Tänk om jag hade en liten apa, Mors lilla Olle, Lille katt, en kulen natt, min hatt den har tre kanter, en elefant balanserade, huvud, axlar, knä och tå, blommigfalukorv, Snickarboa', en nyckelpiga, fem små apor, gubben i lådan. gunga åt öster, gunga åt väster, här kommer lilla Ludde, jag är en liten undulat.

Materialet innehåller kort med bild och kort med text, skriv ut, klipp och klistra innan du laminerar ihop dem.

Vill du ha materialet så maila mig. [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0