Idag har jag ändrat i kategorierna

Hej

Jag har under dagen gjort om i kategorierna. Jag har delat upp "material som jag har gjort själv" till olika kategorier för att det ska vara lättare för er bloggläsare att hitta det som ni söker. Jag planerade inte att göra så mycket material som det nu har blivit, därför hade jag bara en rubrik från början.

Ni får gärna kommentera här på sidan eller maila mig om ni har tips och idér till bloggen. Har ni önskemål på material så kan ni också lägga in det här eller maila mig så får jag se om jag kan göra ett material om ämnet. Har ni tex en bild på ett material som ni vill ha så maila med den, eller en länk till det så får jag försöka att göra ett liknande.

Vill tacka alla er bloggläsare för alla trevliga mail som ni skickar, det är värmande att läsa era ord och berömm, tack ska ni ha.

Amina
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Tack Amina, satt just igår och kände mig lite stresad övar att be om allt material för att inte missa allt det finna du gör. Nu kan jag koncentrera mig på ett ämne åt gången. /ÅSA

2011-02-16 @ 16:19:10
Postat av: Anonym

Tack för ett fantastiskt material/Inger R.

2011-02-16 @ 18:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0