Flyter - sjunker

    

Flyter - sjunker. Här kan barnet sortera 12 kort om de sjunker eller flyter. Har man sakerna hemma eller andra saker som flyter och sjunker så kan man använda det svart/vita arket till att låta barnet prova att lägga saker i en skål med vattnet och sedan lägga salerna på rätt ruta (flyter/sjunker). Man kan sedan skriva ut ett ark till och låta barnet rita in sakerna på rätt plats.

Materialet innehåller 12 kort att sortera, 2 sorteringskort, 2 kontrollkort och ett övningsark.

Vill du ha materialet så maila mig. [email protected]

Kommentarer
Postat av: Verris

Hej!

Jag har försökt att maila den, men jag får bara tillbaka att adressen inte finns eller inte är giltig.

Jag skulle iaf vilja få detta material skickat till mig. Tack för en bra blogg med många bra tips

2013-09-12 @ 11:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0