Varför så få material? Jo det är Ramadan

Hej alla bloggläsare.

Jag hade verkligen tänkt lägga in ett material per dag nu när jag hade varit borta från bloggandet så länge men nu när det är Ramadan så är det så många andra saker för oss muslimer att tänka på så jag har tyvärr inte fått det att gå runt.

Jag har planer på lite matematikmaterial och zoologimaterial men vi får se när de kommer upp. Nu är vi i mitten av Ramadan så det är bara 15 dagar kvar till att fasta, sedan firar vi muslimer en stor högtid(fest) som heter Eid al Fitr. Då går hela min familj till mosken och ber tillsammans och sedan äts det god mat och kakor hos svärfar med familj och så brukar jag och barnen ordna ett riktigt kalas hemma med god barnmat, tårta och kakor och så en massa roliga lekar och i slutet en skattjakt efter godispåsen.
 
                              
Så kommer det inte så många material nu så vet ni att det är för att jag fastar nu i Ramadan. Men jag återkommer var så säkra. Däremot så försöker jag att skicka material till de som vill ha, problemet är mitt internet som inte är det bästa tyvärr så de som har långa listor tar det tid, jag måste skicka lite i taget hela tiden men jag kommer att skicka till alla.

Hej då
Amina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0