Nu är jag här igen.

Hej alla bloggläsare

Ni undrar säkert vart jag har tagit vägen. Jag har haft problem med mina datorer och här nere är det svårt att hitta bra reparatörer. Idag kom en man och hjälpte oss med den ena datorn, så nu är jag igång igen.

Jag har över 70 mail att besvara så det kommer att ta ett litet tag, men materialen kommer.

Jag har under denna datorlösa tid funderat ut nytt material och även bestämt mig för att lägga till en ny kategori som heter TEMA. Under denna kategori kommer jag att samla material som jag själv har gjort eller som jag hittat på andra gratissidor och som handlar om ett gemensamt ämne. Kom gärna med förslag på vilka teman som ni skulle vilja se så ska jag se om jag hittar något material ang det. Själv har jag kommit fram till att de första blir fordon/transportmedel och det andra bondgården.

Tack för att ni forsätter att besöka min blogg trots att inläggen har saknats.

Med vänliga hälsningar
Amina

Kommentarer
Postat av: mia

Hej skönt att "se " dig undrade så vad som hänt dig.

tema låter jätte spännande. Mitt förslag på tema är sagor. ha en bra helg / mia

2011-04-16 @ 21:05:33
Postat av: Maria

S.a skönt att tekniken funkar igen. Mina förslag på tema är känslor/vänskap och fordon/Maria

2011-04-17 @ 10:29:26
Postat av: María

Kul att veta att allt är Ok, det är frustrerande när tekniken inte fungerar.

2011-04-17 @ 20:34:06
Postat av: Leptir

Hi Amina,I'm so glad everything is OK now :-)

Thanks for adding categories. It's very helpful!

My suggestion is also that you open Followers section via Google Friend Connect! It will be more easier following your new posts.



Warmly,

Nataša

2011-04-17 @ 21:09:34
URL: http://leptir-mojpribor.blogspot.com/
Postat av: Maria - Förskoleburken

Hej!

Ja, visst har man undrat, välkommen tillbaka!

Tema om empati/vänskap/socialt tycker jag är svårt att hitta!

2011-04-18 @ 21:52:50
URL: http://forskoleburken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0