Ryggradsdjur & ryggradslösa djur

     

Själv har jag gjort mitt material i 3 dels kort, två kontroll kort och två textkort som enkelt förklarar skillnaden mellan ryggradsdjur och ryggradslösa djur. Det är 18 ryggradsdjur och 18 ryggradslösa djur. djuren jag har använt är:
Ryggradslösa djur: tvättsvamp, manet, snäcka, snigel, myra, spindel, humla, citronfjäril, påfågelöga, daggmask, kräfta, tusenfoting, tvestjärt, vaskorallsvamp, trollslända, nyckelpiga, gråsugga och tordyvel.
Ryggradsdjur: lokatt, skogsmus, bäver, björn, räv, rådjur, blåmes, kråka, ekorre, hare, huggorm, snok, vattenödla, abborre, haj, skogsödla, sköldpadda och ätlig groda.

Är ni intresserad av mitt material så maila mig [email protected] så mailar jag materialet till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0