Grönsaker





Har gjort en del material om grönsaker. Först dessa 3 del kor md grönsaker. Det är 41 olika grönsaker. Och två sorteringskort där man använder dessa kort och de fruktkort som kommer inom kort.

Grönsakerna är: vitkål, purjolök, spenat, gullök, rättika, zucchini, tomat, paparika, chilifrukt, palsternacka, rotselleri, kålrot, rdbeta, rädisa, brysselkål, rödlök, rödkål, aubergine,  morot, umpa, kronärtskocka, vitlök, blomkål, avokado, gurka, sparris, majrova, savojkål, ärta, bondböna, fänkål, broccoli, kålrabbi, stjälkselleri, huvudsallad, salladskål, isbergssallad, majskolv, champinjon, oliv

Är du inresserad av materialet så maila mig så mailar jag det till dig. [email protected]







Här är ett material om grönsaker där barnet ska para ihop rätt bilder. En hel grönsak och grönsak i genomskärning.

Grönsakerna är:gurka, tomat, avokado, röd lök, gul lök, rödkål, vikål, chilifrukt, paparika och morot.

Är du inresserad av materialet så maila mig så mailar jag det till dig. [email protected]











Ett sista material om grönsaker där barnet ska sortera grönsakerna efter färg.

Är du inresserad av materialet så maila mig så mailar jag det till dig. [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0