Lite förändrat utseende här på bloggen

Hej alla bloggläsare

Det är verkligen roligt at jag har så många bloggbesökare/bloggläsare som tittar in så ofta och hittar material som de tycker om och beställer.

Jag vill passa på att tacka för allt beröm som jag har och får från er dagligen, det värmer verkligen.

Jag har gjort lite förändringar här på bloggen. Min tanke när jag startade denna blogg var at jag skulle länka til gratis montessorimaterial som finns ute på nätet men sedan provade jag att göra något eget material och fick väldigt positiva reaktioner på det och så rullade det bara på lol. Jag har nu tagit bort så att allt på bloggen är mitt material. Jag har instället startat en facebook grupp där jag lägger upp länkar till gratismaterial på nätet (engelska, franska osv) och gör reklam för mina egna material med länkar till denna blogg. Ni är hjärtligt välkomna att bli medlemmar där om ni vill och tipsa gärna andra om gruppen. Det är en stängd grupp men det är mest för att man ska känna att man kan skriva vad man vill, alla är som sagt välkomna. Gruppen heter Gratis Montessorimaterial.

Jag har även lagt till två nya kategorier här på bloggen spel och pussel för att det ska vara lite lättare att hitta och för att jag gärna vill försöka skapa lite egna spel i framtiden.

Jag har haft några större projekt som jag har arbetat med - världsdelarna, kalendern och språkmaterialen inom Montesoripedagogiken. Nu har jag snart rott i land med världsdelarna och kalendern och vill gärna ha förslag på nya projekt som ni skulle vilja se här på bloggen, stora som små. Skriv gärna en kommentar om det eller maila önskemål och förslag till mig.

Nu ser vi fram emot våren som närmar sig sakta men säkert. Ha det så bra så ses vi här på bloggen.
Mvh
Amina

Kommentarer
Postat av: oumsaadiya

Synd att alla länkarna försvann men nu blir det förhoppningsvis lättare att hitta bland din material. Så det är bra att du gjorde förändringen.

2012-03-01 @ 09:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0