Det har varit tyst på bloggen ett tag men nu är jag tillbaka igen

Hej alla bloggläsare

Här på bloggen har det varit tyst ett tag men nu kommer det komma upp material här igen.

Jag vill be er att inte beställa fler än 10 material per mail, vill ni ha fler material så får ni sända fler mail. Jag har haft storta problem att skicka mail, men jag hoppas att alla har fått sina material, har ni inte det så hör gärna av er igen. Det är inte så at jag inte vill skicka material längre eller att jag är slö utan så at jag inte ser vilka jag har skickat mail till och jag får ofta felmeddelande att mailen inte går att skicka men sedan visar det sig att mailen trots allt har kommit fram. Om någon bloggläsare vet hur man kan åtgärda dessa problem så hör gärna av er.

Jag vill även tacka alla bloggläsare som fortsätter att läsa min blogg och tacka för alla fina och upmuntrande mail som jag får dagligen.

Mvh
Amina

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tack för din underbara blogg!! Älskar den :)

2012-05-05 @ 12:35:39
URL: http://frokenannsofie.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0