Sångkort 4

    

Sångkort 4 innehåller sångerna: Myggan Hubert, Brevet från Lillan, Det var så roligt, Teddybjörnen Fredriksson, Opp och ner visan, Nicko Ticko Tinn och jag, Hemma på vår gård, Dinkeli dunkeli doja, Kattvisan, Rövarvisan, Hjulen på bussen, Kantarellfamiljen, Yllevisan, Dansa min docka, Gullefjun.

Jag gör sångkort 5 nu som borde bli klart till ikväll men sedan tar jag paus från sångerna ett tag och riktar in mig på något annat.

Har ni förslag på fler sånger maila eller kommentera gäran så lägger jag dem på hög tillnästa omgång. Har ni önskemål på annat material så mail gärna. Beskriv gärna om du har en ide på materialet, länka till sidor som har bilder eller skriv inom vilket ämne du vill ha det.

Ska försöka lägga in länkar till andra sidor som har väldigt fint gratis material som man enkelt kan sätta en översatt textremsa på, har en massa länkar sparade som jag gärna vill tipsa om.

Vill du ha sångkort 4 så maila mig. [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0