Nu är datorn fixad och jag mailar material igen

Hej

Allt material försvann tyvärr från den gamla datorn. Men tackvare 2 underbara bloggläsare har jag nu fått tillbaka allt.

Vill ge denna vackra och ljuvligt doftande blombukett till Inger från Härjedalen 


             

Vill också tacka Inger R för hennes hjälp. Jag har börjat skicka material till de som har mailat mig. Har du inte fått ett mail i morgon kontakta mig igen, det har varit lite rörigt i min mail.

Tack för att ni har haft tålamod med detta dator problem.

Har även tittat runt lite och kommit på en massa nytt material som jag vill sätta igång att göra i morgon. Ny vecka och nya tag.

Mvh
Amina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0