Bakgrundspussel 1

Hej igen alla bloggläsare

Nu är jag tillbaka på bloggen efter flytt och semester med familjen. Jag har börjat maila material till de mail som jag hade fått och börjat göra nytt material igen.

Trots det långa uppehållet så hoppas jag att ni bloggläsare återkommer till bloggen igen. Kom gärna med tips och önskningar på material som ni skulle vilja se här på bloggen.

Mitt första material för denna gång är pussel för de lite yngre barnen. Jag hittade idéen på Montessoriforeveryone. Det är deras gratis material för juli månad. Barnet ska lägga korten på bakgrunden. vill man göra det lite svårare så kan barnet få bitar från flera pussel samtidigt. Man kan även låta barnet bara få titta på bakgrundsbilden men lägga pussel framför sig och tillslut prova att pussla pusslet utan bild att titta på.

Mina pussel är dessa:






















Vill du ha materialet så mail mig [email protected] så mailar jag det till dig.


Kommentarer
Postat av: oumsaadiya

Trevligt att se dig online igen. Välkommen tillbaka

2011-07-30 @ 09:01:58
Postat av: Amina

Tack OumSaadiya det känns skönt att vara tillbaka. Jag mjukstartar lite men det kommer mer material, sitter och planerar och letar idéer på nätet just nu.



Amina

2011-07-31 @ 00:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0