Sädesslag











Jag har gjort ett ganska stort material om sädesslag. Materialet innehåller 3 dels kort på: de fyra vanligaste svenska sädesslagen, fyra andra vanliga sädesslag som odlas i världen, fakta kort om alla 8 sädesslag, sorteringsskort vilka vi odlar i Sverige och vilka vi inte odlar, kontrollkort till denna övning och små kort "vad får vi från de olika sädesslagen i Sverige?" ev att gör något liknande av de andra sädesslagen. De sista småkorten är produkter som man kan köpa som är gjorde av sädesslag, detta är ingen reklam utan jag tod de bästa bilderna jag kunde hitta.

Vill du ha materialet så maila mig så mailar jag det till dig. [email protected]

Kommentarer
Postat av: Jenny

kan jag få detta material? Så fint.

2012-05-11 @ 09:00:34
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kan jag få detta?

2012-05-11 @ 09:01:37
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0