Rörliga bokstäver

















Jag har fått en del frågor angående rörliga bokstäver. Jag brukar hänvisa till förskoleburken men så tänkte jag att jag kan ju göra egna. Dessa bokstäver är skriva med corbel eftersom jag inte har montessoriscript.

Jag har två filer en med versaler och en med gemena. Filerna innehåller en sida med hela alfabetet i färg och en sida med hela alfabetet i svartvitt, sedan finns sidor med bokstäverna i färg och sidor med bokstäverna i svartvitt.

Jag har själv skrivit ut bokstäverna från förskoleburkens sida, laminerat dem och använt dem till olika övningar med mina barn. Här och här kan ni se dem och fler är på gång.

Vill du ha materialen så maila mig. [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0